December 24, 2013

APRON

N3 kali ini adalah apron. Memasak memang sesuatu yang mengujakan. Tambahan pula kalau apa yang si ibu masak licin.Anak-anak & hubby suka makan. Tapi yang tidak seronoknya bila baju kotor . Dinding rumah pun tidak terkecuali. Masa inilah apron sangat-sangat diperlukan sebagai penyelamat :). Inilah apron yang berjaya saya hasilkan. Saya pakai skirt jeans yang tidak akan saya pakai lagi.
gambar penuh

bahagian bawah


 Poket seluar jeans saya tetas dan jahit pada badan apron. Pastikan dari seluar jeans yang sama.
bahagian kiri

Saya jahit tangan dengan hiasan bunga+butang supaya tak begitu kosong.
bahagian kanan
Belah kanan pula saya tampalkan kain perca dengan membuat motif burung. Mission incompleted.

Apa yang penting minat dan kreativiti . Dengan adanya apron yang comel ini kerajinan memasak pun mengebu-gebu. Happy cooking to all.

No comments:

Post a Comment

Dialu-alukan untuk menghantar sebarang komen. Salah dan silap harap diperbetulkan dan sama-sama kita perbaiki.Semoga ilmu yang dikongsi diberkati.