December 20, 2013

HAND TOWEL-HALF CIRCLE

Lihat dari dalam diri, badan ku semakin hari semakin membesar.Lihat didalam almari banyak seluar jeans yang dah mengecil.Daripada saya buang lebih baik saya recycle. 

Macam cantik jew..macam comel jew...: ) Idea datang dan pergi. Maka, terhasillah tuala lap tangan yang tak seberapa nie. Yang semi circle tu material dari kain seluar jean terpakai.Yang tuala tu macam biasalah beli di supermarket.





Cupcakes tu jahitan tangan .Saya buat layout cupcake dahulu dengan pen,jahit & tampal butang sebagai hiasan.Kalau ada yang perasan bahagian bawah sebelah kanan,saya jahit dengan label baju saya sendiri. Bolehlah gantung di dapur untuk tatapan.Sayang pulak nak kotorkan. Mission incomplete

No comments:

Post a Comment

Dialu-alukan untuk menghantar sebarang komen. Salah dan silap harap diperbetulkan dan sama-sama kita perbaiki.Semoga ilmu yang dikongsi diberkati.